Vizualizari: 2120
Voturi si comentarii: 2
BDT Ford
Servicii oferite
- » Mecanica
- » Tinichigerie
- » Vopsitorie
- » Servicii ITP
- » Geometrie roti
- » Electrica
- » Service roti
Decontari directe
- » Allianz-Tiriac
- » Generali
Adresa
Str. Dambovita 10B Localitate: Bucuresti - sector 6
Judet: Bucuresti
Contact
Telefon: 021-221.15.15 Fax: 021-221.16.16
Detalii

Destul de nemultumit de ei.
Am fost cu prietena si cu parintii ei sa ia un New Ford Fiesta 1.4 68 echipare Trend, am negociat pretul, ajunseseram pe undeva pe la 9.049 cu reducerea remat la o masina pe care o foloseau in showroom. Am decis sa facem actele, iar dealer-ul NU a precizat la aceasta \"oferta\" nu contine TVA, desi la restu (New Fiesta benzina, si Ford Fusion), adaugase TVA-ul in pret.
In fine, sa trecem peste asta... A venit si verificarea de 2500 km. Sunat inca de vineri, vroiam sa fac programare, ni s-a spus ca nu se face asa ceva - e sistem primul venit / primul servit.
Am ajuns luni la service, la ora 13 si tot eram intrebati de programare. Ironic, nu ?
In fine, ne-am zis problemele - respectiv zgomot hayon, carait marsarier, o problema cu scrumiera (nu radeti :P), eroare stocata in calculatorul de bord (un senzor de temperatura parca), si anuntasem si ceva rugina in dreptul jantelor spate.
Am lasat masina, cheile si talonul si un numar de telefon. Ni s-a spus ca vom fi sunati cand este gata, dureaza in cam 2 ore.
La ora 16:30 noi ne indreptam spre service sa ridicam ceva semne de intrebare, uimiti de durata verificarii.
Ajungem acolo, trimisi de la un birou la altu fiindca cel care se ocupa de noi plecase. La 17 eram inca acolo, ne-au rugat sa luam un loc pe scaunele de asteptare...
La 17 30 dupa lungi insistente ni s-a spus ca o putem lua, am mers impreuna cu un domn si a inceput sa ne arate ce au facut...
1) Au murdarit tapiteria fiindca le era lene sa foloseasca manusi sau sa puna o imbracaminte pe scaun, salopeta lor era de asemenea murdara.
2) Timoniera (cred?!) reglata - nu mai caraia in marsarier.
3) Au \"uns\" scrumiera - tot nu se inchidea si facea zgomot
4) Eroarea bord inca e acolo, nu a trecut-o pe foaia aceea de intrare in service si noi am uitat dupa de ea.
5) La hayon au strans surubele de la fata interioara si au pus buretei la numarul de inmatriculare.
17:45 plecat de la ei din curte, le-am trimis urari specifice pentru sarbatorile ce vor urma.
Nota 4>5, si ma gandesc cu groaza ca trebuie sa ma intorc si pentru eroarea aceea + reviziile ce vor urma.
am avut de facut o revizie la ei, masina a fost programata la ora la care a si intrat dar pentru ca nu m-au lasat sa intru sa ma uit la ei, nu prea a lucrat nimeni la ea, dupa juma de ora am reusit sa intru si i-am urmarit. Cat timp le-am stat in ceafa totul a fost ok.